1000 miles den dvacátý čtvrtý

23. 7. 2019

Míle den dvacátý čtvrtý. Ráno na snídani se ukázalo, že v hotelu Králová Studne nejsme úplně sami, jak to včera vypadalo. Bylo nás zde asi osm. Vojta si dal dvě misky cereálií s mlékem a džusík, já párek, vejce, šunku, sýr, chléb a kafe a džusík. Ještě před snídání jsem zabalila stan, co se sušil v botárně a připravila věci do kočáru, takže kousek po osmé vycházíme. Při prvním pohledu na hory jsem šťastná, že jsme šli na Križnou včera, dnes jsou hory zahalené do mraků, jako když jsme šli na Chopok.

Doma nad mapou jsem si vymyslela, že půjdeme po cyklině na Košárisko a pak seskáčemu kiláček po žluté a napojíme se na další cyklinu do Čremošné. Ovšem tento plán se ukázal jako neprovoditelný, protože žlutá značka byla díra do lesa a hlavně do kopce. Pokračují tedy po oficiální trase mílí, ale když i červená skočí do lesa, tak vymýšlím další variantu - jdeme po silnici pro auta zlámanou dolinou a pak po žluté směrem na Čremošnou. Bylo to určitě o 4-5km delší, ale zase se tady dobře jelo s kočárem.

Vojta dnes neměl dobrý den, a když musel šlapat do kopce po autodromu (zřejmě tady staví novou cestu...), tak dostal lítostivou náladu. Museli jsme zavolat přes face time tatínkovi, což nakonec pomohlo. Chyba však byla, že mu Marek v dobré víře ukázal jeden z dárečků, co dostane ke 4. narozeninám (narozeniny vychází zhruba na dobu, kdy dojdeme do Jeseníků). Byla to figurka Batmana, a od té doby se Vojta upnul na to, že musí batmana dostat ještě dnes. Jakoby se tady dala koupit (nehledě na to, že nechci každý den kupovat nějakou hračku...).

Pokračujeme po silnici do Čremošné, což je zase do kopce. A pak už konečně Turčianské Teplice. Ochotná paní v info stánku pro turisty nám poradila kde se najíst, kde se ubytovat a kde mají hračkářství :) Dokonce sama obvolala nějaké penziony a tak jsme pak v pohodě vyrazili do domluveného ubytování. Odložila jsem kočár, batoh a další naše věci a vyrazili jsme do města na oběd (v cca 15h) a do hračkářství. Samozřejmě, že batmana tady nemají :) tak ještě koupit něco k večeři a ke snídani a můžeme se vrátit do hotelu. Vysprchovat, vyprat, napsat blog a pak už jen odpočívat. Zítra se těšíme do aquaparku!
Používá technologii služby Blogger.