Etapa Krušné hory den sedmý

22. 8. 2020

Vzhledem k předpovědi počasí (většinu dne silný déšť) je na dnešek naplánovaný odpočinkový den v Chomutově. Ráno si dáváme bohatou snídani v penzionu a v půl jedenácté jedeme autobusem do Chomutova. Celkem nás jede šest a za dvacet minut jsme dole. Prakticky současně s naším dojezdem začíná pršet.

Zapomněla jsem doma plavky, takže jdeme nejprve nějaké koupit. Plavky jsou ve slevě, což na jednu stranu znamená za 200 Kč plavky pro mě i pro Vojtu, a na druhou stranu maximálně jedna možná varianta. Na Vojtu “zbyly” černé plavky s obrázkem dinosaura, takže ten je určitě bude chtít i do budoucnosti. Najít plavky pro mě bylo tedy o dost horší, ale nakonec jsem si taky vybrala. Pak jdeme nakoupit jídlo, abychom po bazéně měli něco k zakousnutí. Mezitím nám ujel autobus do aquaparku (jedou asi tři za den....) a pěšky v tom lijáku jít nechci. Nevadí, další jede za hodinu a půl a tak stihneme ještě oběd. Kupuju ještě plovací kruh a jako motivaci ke skokům do vody hračku dle Vojtova výběru (malý dinosaurus). Těsně před odchodem na autobus jsem narazila na obchod s výprodejem sportovního oblečení, tak ještě nakupuji kraťasy pro sebe a vyrážíme na autobus.

Najít správnou zastávku autobusu se ukázalo jako dost velký problém. zástavka je totiž zrušená, ale nikde ani slovo o tom, kde je ta náhradní. Vojta se začíná bát, že aquapark nebude (další autobus jede za další dvě hodiny - no ale to bych snad zaplatila taxi, abychom tam dojeli...) Kolemjdoucí nám neporadili, tak se jdu zeptat do večerky. Vietnamec sice moc česky neumí, ale jako jediný nám poradil - autobus 100 metr tam u škola. A měl pravdu :)

Aquapark má velice lidové ceny, dospělý a dítě na 3 hodiny za 210 Kč. Takže tady v Chomutově jsme koupila dvoje plavky, kruh, zaplatila autobus z Hory svatého Šebestiána do Chomutova a zpět, zaplatila MHD po Chomutově a v porovnání s cenou v Čestlicích mi ještě čtyři stovky zbyly... Přitom aquapark je srovnatelný (tedy nejsou tady sauny, ale do těch bych s vojtou stejně nešla). Jeden tobogán, ve kterém se jezdí na podložce, byl šíleně rychlý a jedna jízda nám úplně stačila. Ve druhém se jezdilo na velkých pneumatikách a tam jsme byli pečení vaření (ale byla fronta). Hodně času jsme strávili i v ostatních atrakcích - divoké řece, houpavém “moři”, bublinkách a obrovské teplé vaně. Vojta se konečně přestal tak šíleně bát vody a vyskákal si dinosaura. Ale hlavně zjistil, že když skočí s kruhem, tak se jen tak pohoupá a hlava zůstane nad hladinou. Takže pak ho nejvíc bavilo, že jsem ho vysadila na břeh bazenu a pak jakoby chtěla vylézt sama, zatímco on sklouzl zpátky do vody - ještě minulý týden nemyslitelná věc.

Cestou zpět do centra vystupujeme o stanici dříve a procházíme si centrum města. Pak v již známém obchodě nakupuji ještě mikinu pro sebe a jdeme na autobus, který nás doveze zpět do ubytování. Když má autobus již deset minut zpoždění, začínám být dost nervozní (autobus začíná v Chomutově), protože je to poslední dnešní spoj. Nakonec ale přijíždí -  zpátky jedeme úplně sami.

Večer na pokoji procházíme dětský časopis a balím věci na zítřejší cestu. Ještě pohádku a dobrou noc.

Používá technologii služby Blogger.